Innan träning

2015-05-03

Gårdagens frukost innan ett träningspass på gymmet
 
Jag har haft två händelserika dagar och har därför inte hunnit uppdaterna. Gårdagen startades med ett träningspass. Efter lunch kom Moa och Carro och med hjälp av Oliver filmade vi vår film till ett biologiprojekt. Efter massor av tagning och skrattanfall fick vi hopp tillräckligt med material. Kvällen avslutades sen hemma hos Oliver framför en film och choklad, jättemysigt. 
 
Idag hämtade Fanny mig vid 10.00 och vi åkte mot Västerås. Där har vi gått runt och kollat på tallrikar, bestick och massor av köksredskap, för att hitta något att önska sig i studentpresent.Vi åt sedan lunch på Ikea innan vi åkte hem. 
 
Nu har jag precis vart ute och sprungit/gått, sprang 3 km och gick de 4 resterande. Den här veckan har jag verkligen kommit igån med löpningen. Har sprungit/gått 30 km denna vecka vilket känns riktigt bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0