Gran Canaria♥

2012-10-26

När man har sätt fram emot något väldigt länge och det äntligen är här, det är av de bästa känslorna. Nu har vi äntligen höst lov, GAAHH vad skönt det känns! Imorgon tar vi första flyget till Gran Canaria och stannar hela lovet. Med förhoppningar om mycket sol och värme! Stackars Linus får stanna hemma och vakta huset!
 
Kommer därför troligtvis inte blogga på hela veckan, men är tillbaks om en vecka! Ha ett riktigt bra höstlov alla söta läsare!
 



En riktigt bra torsdag

2012-10-25

Den här torsdagen har varit ovanligt bra! Vi fick sluta 3 och en halv timme tidigare, älskar min matte lärare. Eftersom vi har matte prov imorgon drog jag, Moa, Sanna, Elin och Ellen hem till Elin för lite plugg!

Senare mot kvällen gick jag och Sanna till stan för att möta upp Fanny, Jessica och Freja för lite fika, jätte mysigt<3

Imorgon väntar ännu mer matte och ett prov och sen massor med packning.




Du är min vän och vi lär oss av varandra

2012-10-24

Dagen har varit helt okej! Tråkiga extra matte lektioner och en idrottslektion! Engelska läraren var sjuk, snacka glad alla var, haha!  Efter skolan åkte jag, Sanna, Elin och Ellen hem till Elin och pluggade matte! Även fast vi pluggade matte hade vi väldigt roligt, mycket skratt! Nu i kväll har jag börjat packa inför tills vi åker till Gran Canaria på lördag!



I'm afraid that people exploit your kindness

2012-10-23




10 veckor att göra 2012 det bästa året någonsin

2012-10-23

Igår var det exakt 10 veckor kvar på detta år! 10 veckor, 70 dagar att göra 2012 till ett ännu bättre år.
 
Dagen var helt ok! började inte skolan förens 12.00. Älskar tisdagar.Dock åkte jag och Elin till skolan vid 11 för att träffa moa och äta lunch och försöka bestämma vad vi ska göra för uppdrag i engelskan. Efter endast 2 lektioner, skönt! Jag vet! Åkte jag hem igen, ska nu försöka plugga lite matte!
 
Hittade en fin samling bilder ifrån det bästa än så länge av 2012!



My cute little cousin

2012-10-22

Ni måste hålla med om att det verkligen är kul att fota små barn och speciellet när de är så söta som min kusin!
 



Barndomsvänner

2012-10-22

Hittade för några veckor sedan en bild i mitt baby album en bild på mig, Fanny Axelsson, Filip hjälte och oliver Eriksson. Gissa om jag blev förvånad över vilka jag var kompis med när jag var liten! Hahaha, men lite kul ändå.




Dreams are necessary to life

2012-10-21




GRATTIS, GRATTIS!

2012-10-21

Idag fyller min älskade pappa 40 år! Ett stort grattis till dig igen!!
Hoppas din dag har varit riktigt bra och forsätter att vara! Älskar dig jätte mycket♥
 
Ja idag har vi som sagt firat min pappa! De närmaste släktningarna var här, riktigt kul såhär en söndag!  Vi åt lunch och såklart tårta. Nu vänter en jobbig "matte" vecka i skolan och sen äntligen höstlov



Yo, I'll tell you what I want, what I really, really want

2012-10-20

Party inspiration♥ (låten de dansar till, inte pratet innan) ifrån one tree hill!
 
Förlåt för dålig uppdatering! Fredagen var riktigt bra! Hade ändast en lektion p.g.a att läraren var sjuk! På kvällen åt jag och fanny middag och på stan och sen trog på fest! Helt okej, litet hus mycket folk. Träffade mycket kunskapvänner! Sen gick vi hem och jag sov kvar hos fanny!
 
Nu ska jag spendera lördagkvällen hemma med familjen! Riktigt skönt♥



Shoppinglust!

2012-10-17

(Lite ojämt brun, men vem bryr sig)
 
Fick lust att shoppa, stickade, varma höst tröjor nu när det börjar blir riktigt kallt ute, riktigt mysigt. Speciellt när det är iskalt i skolan (kanske inte lika mysigt). Får helt enkelt göra det när vi kommer hem ifrån Gran Canaria (10 dagar kvar) iiiih:D
 



I know these will be stories someday.

2012-10-16




Happy birthday my friend♥

2012-10-15

Grattis min underbara vän! Jag älskar dig♥



Oct.15, 2012

2012-10-15

Sitter och ler framför datorn för kom fram till att det bara är 12 snart 11 dagar tills höstlovet! Då jag åker till Gran Canari. Åh cant´t wait.♥ Ser verkligen fram emot det! Att komma bort ifrån allt och bara njuta av en vecka i värmen.
 
Idag har jag inte gjort mycket! Vart i skolan, haft tre lektioner, cyklat hem, pluggat lite, suttit vid datorn. Roligt va? inte precis...



The rest of your life is being shaped right now. With the dream you chase. The choice you make and the person you decide to be!

2012-10-15




Colorful

2012-10-14

 



Ny design, vad tycks?

2012-10-13




Höstfotografering

2012-10-13




Like old times

2012-10-12

Idag började jag inte förens vid 12.15 så jag och Fanny var och hälsade på kunskap. När vi öppnade dörren och klev in på kunskap kändes det som att kliva in i mitt gammla liv. Vilket jag istotsätt gjorde. Jag slutade ca 15.00 så dagen var vädligt chill! Vi satt och jobbade i ett 3D program hela lektionen, ungefär det vi har gjort de senaste dagarna. Det är alltid kul att få prova något nytt!
 
Efter skolan gick jag och Elin hem till henne och pluggade matte! Nu sitter jag här framför datorn och ska snart slå mig ner framför tv:en! Vilken vild fredag va?
Jag och Fanny sista dagen på kunskap!



It's hard to hold on to people who doesn't care

2012-10-11

Är inte så bra på att blogga nu för tiden, har inget speciellt att blogga om. Har heller inte haft tid att fota så mycket. Jag ska försöka ända på det men det är svårt när man går i skolan och när man måste plugga!
Men om ca 2 veckor åker jag till gran canaria! Love it! Det ska bli grymt...



Svartvita hallon

2012-10-07




The beatu lays in the personality

2012-10-06




Be yourself, but make sure you fit in!

2012-10-06

Ninkon D3100 AF-S 18-105 mm
 
Har jag någonsin sagt hur mycket jag hatar mensverk! Nej för jag brukar aldrig får de... Men idag dök den upp. Otur eftersom att jag och Elin verkligen behöve plugga matte! Men vi får helt enkelt göra de imorgon! Stackars tjej på sin födelsedag och allt! Men hennes val.
 
Nu känner jag mig som tur är bättre! Har pluggat svenska är äntligen klar med min novell. Ska sätta mig och kolla på mitt älskade one tree hill sen! Love it!



Black and white

2012-10-05

Ännu en vecka, lika enformig som alla andra har gått! Fast jag är glad att tiden går fort, längtar så himmla mycket till höstlovet. You know why!  Är glad att det är fredag har dock inte så mycket planerat i helgen. Imorgon ska jag plugga lite med Elin annars har jag inga planer. Är uppen med förslag...



Fotogafering- höstmotiv

2012-10-04




Who standing next to you when your dreams come true?

2012-10-04




Skolfoto- TE12A

2012-10-03

Första skolfotot på westerlundska. ´Tack vare att de var stjärnstudio som fotade kunde vi få bilderna på internet på en gång. Super! Ja som alla säger så blir skolfotot aldrig bra. Visar klassfotot på min sköna klass!



Färg vs svartvit

2012-10-03

Den här portätt bilden på min syster måste vara än av de bästa portätt biler jag har tagit. Ljuset och färgerna blev väldigt bra! Bakgrunden är ju inget att klaga på! Love it!
 
Ni kanske märker att jag inte lägger upp så mycket bilder på mig själv! Det är lättast att fota andra människor dock ska jag köpa en fjärkontrol så att jag kan ta självportätt mycket bättre.



Before I die II

2012-10-02




The important thing is not to be bitter over life's disappointments...

2012-10-02

Learn to let go of the past, and recognize that every day won't be sunny. And when you find yourself lost in the darkness of despair, remember, it's only in the black of night that you see the stars, and those stars lead you back home.
- One tree hill
Det är bara 25 dagar kvar tills vi åker till Gran Canaria! Happy♥ Börjar inte förens vid 12 idag, fick en skön sovmorgon och har kollar på one tree hill nu på morgonen. Har precis gjort mig i ordning och ska äta lite lunch, cyklar sedan till Elin. 



Min bror i svartvit

2012-10-01

Är väldigt glad, jag hittade skivan till mitt redigeringsprogram så har äntliget fått tillgång till mitt redigeringsprogram. Kanske är det anledningen varför jag börjar lägga upp mer foton. Min blogg heter elinsfotoliv.webblogg.se och är ifrån första början gjort för att visa mina bilder jag tar.



Fotografering

2012-10-01

Igår var jag på en promenad med min fina kamera! Solen sken för första gången på flera dagar. Fick några ritktigt bra bilder bl.a de i förra inlägget. Lyckades fångra en jätte stor kräshoppa, bilden blev enligt mig väldigt bra! Vad tycks?
Har inte redigerat den mycket ändast gjort den skarpare.


Elinsfotoliv.webblogg.se



Kontakt: [email protected]







RSS 2.0