Like old times

2012-10-12

Idag började jag inte förens vid 12.15 så jag och Fanny var och hälsade på kunskap. När vi öppnade dörren och klev in på kunskap kändes det som att kliva in i mitt gammla liv. Vilket jag istotsätt gjorde. Jag slutade ca 15.00 så dagen var vädligt chill! Vi satt och jobbade i ett 3D program hela lektionen, ungefär det vi har gjort de senaste dagarna. Det är alltid kul att få prova något nytt!
 
Efter skolan gick jag och Elin hem till henne och pluggade matte! Nu sitter jag här framför datorn och ska snart slå mig ner framför tv:en! Vilken vild fredag va?
Jag och Fanny sista dagen på kunskap!

Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg och allt bra? :)

2012-10-13 @ 10:19:28
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0