Tre favoriter

2015-03-10

 
 Tre favoritbilder ifrån vinter. Tyvärr har det inte blivit så mycket ute fotografering i vinter, kan skylla på vädret och lite snö.

Sitter nu i soffan och kan pusta ute efter en heldag i skolan och mycket plugg. Skoldagen har vart riktigt seg med en jättetråkig religionslektion, jag har nog hela klassen med mig när jag säger att "kolla i bibeln" inte är särkligt intressant eller roligt. Annars bestod dagen av en biologi och en fysiklektion. Den här veckan har vi en stor hög på plugg som väntar på att bockas av, längtar efter helg och ledighet.
 
Ni kanske märkt att jag gjort om lite i designen, hade en lång håla idag efter lunch och passade på att göra lite förändringar, tyckte att det var dags. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

åhh så vackra!! :'D

2015-03-24 @ 22:48:44
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0