"Purple flowers"

2015-03-17

Dessa fina tulpanner står på vårt vardagsrumsbord. Jag valde att fota mitt mellanmål framför dem, mitt mellanmål bestod utav naturell kvarg med kiwii och en halv banan, en favorit just nu
 

Har haft en helt okej skoldag, fick tillbaks två prov och är riktigt nöjd över båda resultaten. Är extra stolt över att jag lyckades få C på matteprovet (de senaste matte & fysikproven har inte var på min sida). Efter skolan n tog jag på mig löparskorna och tog mig ut för en springtur, vilket var riktigt skönt och härligt i kvällssolen.
 
Imorgon har jag en händelserik dag framför mig, förmiddagen kommer spederas i skolan och eftermiddag & kvällen i Stockholm med klassen. Vi ska till dramaten på rundvandring och sedan kolla på en pjäs av Wiliam Shakespeare. Skriver mer om detta senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0