Onsdag

2015-03-25

Två underbara bilder ifrån en jättebra sommar, tagna ifrån Lina (eftersom jag sitter vid hennes dator)

Det bästa med onsdagar måste vara att jag slutar 14.00 iställdet för 16.00, eftermiddagen blir så mycket längre. Idag skulle jag dock till ögonläkaren för att göra en ögonbotten fotografering, alla som lever med diabetes blir tvungna att göra det ca 1 gång per år. För att upptäka eventuella skador på nerverna i ögat som kan uppkomma om man gått med för högt blodsocker i flera år. Vilken inte borde vara någon fara för mig då jag bara haft diabetes i 1 & 1/2 år (exakt idag faktiskt).
 
Kvällen har spenderats framför fysikboken med så stora pupiller att det ser ut som jag tagit droger ( pga ögonbotten fotograferingen). Vi passade också på att äta våfflor till middag eftersom det är våffeldagen idag. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

åh så fina och härliga bilder :'D

2015-03-27 @ 12:21:23
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Klabbe

Hej! Vilket fint väder ni har!

2015-04-12 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0