Lördag & söndag

2015-03-15

 
Har haft en riktigt bra helg, förutom allt plugg har jag hunnit med att ta det lungt och vila upp mig inför kommande skolvecka. Hade faktiskt inte mycket planerat inför den helgen, vilket var riktigt skönt ibland behövs dessa helger. 
 
Både lördag och söndag har erbjudigt sol och fint väder. Efter någon timmes matteplugg tog jag och Lina på oss löparskorna och gick ut för att springa intervaller. Intervallpasset var riktigt jobbigt, när vi sedan kom hem gjorde vi lite magövningar. Tränign är ett toppen sätt att börja en solig lördag på, lycka till det! Jag spenderade sedan kvällen hemma hos Oliver.
 
Idag har jag pluggat, både matte och historia, gått en promenad i det sköna vårvädret och sedan ätit lunch hemma hos Oliver mormor & morfar. Nu resten av kvällen ska jag spendera i soffan och ladda för en tuff skolvecka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0