22 Mars 2015

2015-03-22

Idag har vi vart tillsammans i 1 och 1/2 år
Du är mitt allt
Älskar dig obeskrivligt min prins
 
Spenderade lördagskvällen hemma hos Oliver tillsammans med han och hans familj, vi åt middag och kollade på tv.
 
Idag gick vi upp och åt en god frukost och åkte sedan hem till mig en snabbis och sen vidare till gymmet. Jag och Lina körde ett konditionspass, vilket var riktigt kul något vi måste göra fler gånger.  När vi kom hem gjorde jag och Oliver en god lunch (recept kommer upp senare), nu sitter vi i soffan och bara tar det lugtn. Resten av kvällen kommer spendera hemma hos mig framför tv:en kanske? För att ladda upp för en lång skolvecka, som avslutas med högskoleprovet på Lördag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0