Varm choklad

2015-01-14

 En bild fotad av min syster
 
Fler veckor som denna skulle vara riktigt skönt, hälften av veckans lektioner har vart inställda vilket har resulterat i att jag igår började efter lunch och idag slutade jag redan vid 10. Iblad gör det inte så mycket att lärarna måste vara hemma för vårdasjukt barn eller är ute och resa. 
 
Efter min första och ända lektion idag stannade jag kvar i skolan och pluggade svenska, jag åt sedan lunch i skolan (för lat för att orka gå hem och hitta på något eget) och gick sedan hem. Oliver kom hit lite senare och vi bestämde oss för att gå ut på en promenad. När vi kom hem satte vi oss i köket och gjorde varm choklad och åt rostade mackor, jättemysigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0