Lördag & söndag

2015-01-25

När löparskorna ligget på hyllan pågrund av snön åker skidorna fram istället. Längdskidåkning är faktiskt riktigt bra kondiktions träning, så man får passa på nu när det är snö.
 
Lördag
Igår hämtade Fanny mig vid 10.00 och vi åkte till Västerås, vi började dagen med att kolla på balklänning till Fanny. Jag hittade min förra helgen och det är verkligen en speciell känsla att få hjälp och prova massor med långklänningar. Vi var den mesta delen av dagen inne i stan men åkte ut till Erikslund för att kolla på skor. Hade en riktigt bra lördag!
 
Söndag
Min söndag har mesta dels spenderats hemma framför datorn, har jobbat gymnasiearbete i flera timmar. Det känns riktigt bra att jag snart börjar bli klar. Oliver hämtade mig och Anton på eftermiddagen och vi åkte ut och åkte längdskidor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0