Let it snow

2015-01-10

En bild tagen i mitt av December när det äntligen snöat
 
Jag sitter inne i soffan tillsammans med Oliver och ser ett vitt landskap som håller på att ta form. Nu har det snöat i ca två timmar och marken är helt vit, hoppas att snön ligget kvar denna gång. Nu när det inte går att springa ute vill jag kunna åka skidor istället, vilket också är riktigt bra konditionsträning. 
 
Imorse gick vi upp vid halv 10 och åt en snabb frukost och åkte sedan iväg till gymmet. Att börja dagen med ett träningspass är riktigt skönt, trots att energin inte ligger på topp. Sedan dess har jag ätit lunch tillsammans med Oliver, mamma, pappa mormor & morfar och efter det suttit framför biologiboken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0