Från en vårdag i maj

2015-01-28

 
En bild ifrån i våras, det är inte ofta man sitter på en brygga och pluggar
 

Den här veckan har vi allt för mycket plugg att göra, därav anledningen varför uppdateringen är så pass dåligt. I måndags satt jag och skrev en biologiuppsatts på över 1000 ord, igår försökte jag lära mig ett tal och 20 engelska glosor.  Ni vet känslan när man har vart nervös hela dag och sen får man det gjort och det gick någorlunda bra, så känns det nu. Att så inför hela klassen (30 elever) och hålle ett argumenterande tal är inte 
helt min grej men det gick helt okej. 
 
Nu ska jag snart åka till gymmet för att träna lite och släppa tankarna ifrån skolan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0