Bio & middag i Västerås

2015-01-03

En arkivbild, tog tyvärr inge bilder idag.
 
Vid halv 2 hämtade jag och Oliver upp Petra och Simon, vi begav oss sedan till Västerås för att först gå på bio och sedan äta middag. Vi tittade på Micke och Veronica, den var riktigt bra. Vi åt sedan middag på Jensens Bofhus, vi har hade en riktigt mysig eftermiddag/kväll. När vi kom hem la jag och Oliver oss i soffan ett tag framför ett avsnitt av Ghost Whisperer, nu har Oliver åkt hem och jag sitter kvar i soffan framför datorn. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Gott nytt år får jag säga då! :)
har också märkt att julmusten light smakar lika bra som vanligt, så bra! Synd att det inte är likadant med vanlig cola och light colan..

2015-01-03 @ 22:23:04
URL: http://meddiabetes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0