Torsdag

2015-02-26

Ett riktigt gott mellanmål efter en löprunda, hallon & blåbär smoothie och naturella riskakor
 
Slutade skolan vid ca 12.30 idag, vilket var riktigt skönt. När jag kom hem satte jag på mig löparskorna och gick ut och sprang, första gången detta år. Föredrar mycket hellre att springa ute än inne på gymmet, Det negativa är att jag nu för tiden alltid får ont i knät när jag springer utomhus, aldrig på löpbandet. Någon som vet några bra övningar för att träna upp knät?  
 
Min kväll kommer spänderas framför fysikboken och pretty little liars (Har några avsnitt att kolla i fatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0