1 års kalas

2015-02-22

En porträttbild på min kusin Olle

Igår åkte jag tillsammans med familjen till Örebro för att fira Olle som fyllde 1 år i torsdags.Vi blev bjudna på fika och sedan smörgårdstårta. En roligt och mysig lördag tillsammans med stora delar av släkten. 
 
----------------
 
Jag har haft en riktigt skön söndag. Förutom lite fysikplugg har jag gått en skön promenad, när solen tittade fram kändes det verkligen som vår. Min hjärna fick verkligen lust att börja springa men kroppen sa ifrån, är fortfarande lite förskyld. Jag hoppas på att kunna ta mig tillbaks till gymmet denna vecka, mår så mycket bättre då (både jag och mitt blodsocker) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0