"Under the trees"

2015-04-27

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1,4
Min vackra prins
 
Igår gick jag och Oliver ut i skogen precis utanför hans hus, vi tog med kameran och fotade lite. Oliver var en väldigt duktig model. Förutom en kort skogspromenad hade jag en riktigt bra helg. Igår bjöd sverige på riktigt bra väder, vi satt och solade på Oliver baksida och gick en lång promenad.
 
Lördagskvällen var också riktigt bra, stora delar av klassen träffades hemma hos Linnea. Tanken var att vi senare skulle till krogen men vakterna var ovanligt hårda på 20 års gränsen. Jag har en riktigt bra klass och de kommande 38 dagarna innan studenten kommer inte bli annat är bra. 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Härliga bilder :D

2015-04-28 @ 13:31:24
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0