Två systrar med en kamera

2015-04-11

Igår efter skolan tog vi med kameran och cyklade iväg för lite fotografering.
 
Hann tyvärr inte uppdatera igår, då jag hade massor att göra igår kväll. På det började min dator strulade och jag hann knapt göra hälften av det jag tänkt.  Nu har jag i alla fall sökt in på två programm på Uppsala universitet till hösten. Efter mycket velande fram och tillbaks blev det civiliingenjör i molekylär bioteknik och kostvetare. Skriver med om detta senare..
 
Idag har jag en händelserik dag framför mig, jag ska snart ta mig ut på en kortare springtur. Oliver kommer hit efter jobbet vid 12 och då ska vi åka till västerås för att kolla på kostym till balen. Ikväll ska jag till Fanny och fixa mig och senare ska vi på en studenfest här i stan.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Härliga bilder :D

2015-04-11 @ 17:26:59
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0