Torsdag

2015-04-09

En bild på en favorit lunch, nyttiga bananpannakokor med chiafrön.
 
Den här skoldagen har vart riktigt seg, det positiva med förmiddagen var att jag fick A på samhällsprovet vi skrev för några veckor sedan. Annars har inget speciellt hänt, svenska och samhäll på förmiddagen och engelska efter lunch. Innan engelskan hann vi beställa klassens stundentband, för allt mer vi gör känns studenten mer verklig. Längtar så sjukt mycket men samtidigt skulle jag vilja stanna här för alltid. 
 
Nu väntar en kväll full med plugg, har ett fysikprov imorgn att plugga till. Jag har också ett argumenterande tal att skriva klart, det ska troligtvis hållas nästa vecka och om jag ska hinna öva måste det skrivas klart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0