Tillbaks till rutinerna

2015-04-07

En porträttbild på mig själv, jag och Lina måste verkligen fota lite nya bilder.
 
När man vart ledig en vecka är det alltid skönt att komma tillbaks till de vanliga rutinena, med regerbunden mat, träning och sömn. De här tre veckorna vi har framför oss i skolan kommer blir riktigt tuffa, med flera prov och viktiga uppgifter. Men hela tiden i bakhuvudet har vi studenten, vilket gör det värt att kämpa in i det sista. Idag fick resten av skolan sina stundentmössor (jag fick min för några veckor sedan) vilken gjorde stundenten lite mer verkligt.  Nu är det bara 59 dagar kvar, lycka
 
När jag kom hem ifrån skolan satte jag på mig träningskläderna och tog en springtur. Sedan dess har jag suttit vid köksbordet framför fysikboken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0