Sommarkänslor

2015-04-20

Två precis nytagna bilder, jag och Oliver var precis ute och njöt av den underbara solen, pasade på att ta med kameran.
 
Här på bloggen har det tyvärr stånt tomt hela helgen. På fredag och lördag förmiddag stod jag på enköpingsmässan. På eftermiddagen var hela släkten här och vi firade Lina och Anton. Igår (söndag) var jag och Oliver till Västerås, jag hittade en stundetklänning vilket känns riktigt skönt. 
 
Är det bara jag eller bli man på riktigt bra humör när solen skiner och temperaturen har stigit riktigt ordentligt. Min skoldag var riktigt seg, hade bara en lektion på morgonen men var kvar till skolan till 15.30. När vi kom hem gick jag och Oliver en skön promenad, vi behövde lite frisk luft innan vi kunde sätta igång med kvällens biologiplugg. Solglassögonen satt på huvudet och med jacka blev det för varmt, lycka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0