En ledig onsdag

2015-04-15

Min lunch, omelett med råstekt potatis och skinka tillsammans med lite grönsaker

Man borde få vara ledig varje onsdag, det passar utmärkt med en ledig dag mitt i veckan eller vad säger ni? Trotts att jag var ledig idag gick jag upp med Oliver. Jag gick sedan hem till Elin, vi åkte och hämtade ett par monterväggar som vi ska ha på företagsmässan. Aledningen varför jag inte behöver vara i skolan idag är för att jag och några tjejer ska ställa ut vårt gymnasiearbete som redovisning på företagsmässan, vi behöver då inte vara med på redovisningarna i skolan (som resten av klassen har idag)
 
Nu ska jag fortsätta att plugga, svenska och religon. När Lina slutar ska vi till gymmet för ett konditions/magpass. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0