Lång helg

2015-04-30

En favorit bild ifrån en fotografering jag och Lina hade för ett tag sedan.
 
Vaknade upp imorse med ett stort léende på läpparna dels för att jag vaknade upp till en skön sovmorgon men också för att vi är lediga i 4 dagar, lycka. Min förmiddag har spenderats framför samhällsboken, trotts ledighet har vi en kämpig vecka framför oss. Men till tröst har vi endast 3 veckor kvar till betygen ska vara satta, 3 veckor kvar av hårt slit och 5 veckor kvar till studenten. 
 
Idag är det valborg och för er diabetiker eller icke diabetiker där ute vill jag tipsa om ett
jättebra inlägg som handlar om n diabetes i kombination med alkohol.
Trycke HÄR för att komma till inlägget
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0