Glad påsk

2015-04-05

 
Ett lite sent glad påsk ifrån mig, hoppas ni haft en bra påsk och ett bra lov

9 timmar och 60 mil senare är jag nu hemma ifrån Åre, jag har suttit i en bil istort sätt hela dagen. Vi stannade två gånger för att strecka på benen och äta. Jag har haft en super bra vecka med massor av skidåkning, enligt skistar appen har jag åkt 104 åk, 15 liftar och bränd 5877 kcal. Förutom skidåkingen har jag haft en underbar vecka tillsammans med Oliver och min familj, tack allihopp. 
 
Skidåkningen har blandats med massor av godis (är det påsk så är det), vilket har resluterat i att min blodsocker kurva har åkt upp och ner, upp och ner. Ner för att skidåkningen är krävande och sänker blodsockret, upp för att man äter för mycket godis för att stopa det låga blodsockret. Nu ska det bli skönt att komma tillbaks till de vanliga rutinerna och bättre blodsocker värdern. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Bra bilder ! :)
Kul med skidor. :)

2015-04-05 @ 23:52:14
URL: http://fames.se/maddez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0