Blåbärssmoothie

2015-04-25

Blåbärssmoothie med banan, kvar och toppat med kokos & frön
 
Har haft en lugn lördag än så länge, startade dagen tillsammans med Oliver. Vi åt en god frukost och tog det sedan lugnt. Vi åkte ner till hamnen vid lunch för korvgrillning, min familj tillsammans med farmor och farfar har sjösatt vår båt nu på förmiddagen. Oliver åkte till jobbet och jag tog en promenad tillsammans med Lina. 
 
Nu har jag precis kommit hem igen och gjort denna blåbärssmoothie till mellanmål (som ni ser på bilderna), jag ska nu passa på att plugga lite. Ikväll väntar först middag tillsammans med familjen och farmor & farfar och sedan klassfest. Kvällen kan inte bli annat än bra. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥ Blivande mamma

Tack, det är underbart att äntligen bli mamma och pappa ♥ Vi har kämpat!

Allt bra med dig?
Kram

2015-04-27 @ 07:16:35
URL: http://mamasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0