"A walk in the spring"

2015-04-22

 
Tog på mig träningskläder och tog en riktigt lång power-walk med musik i öronen efter skolan. Jag har inte kunnat träna på hela veckan på grund av min förskylning, så denna vecka har/kommer bli en lugn vecka med endast promenader. Har vant mig att röra på mig, när inte det går blir hela jag rastlös.
 
Idag fick jag sluta redan innan lunch, vilket gjorde att jag fick en hel eftermiddag hemma. Efter min sköna promenad gjorde jag mellanmål och satte mig ute i solen, lycka. Resten av kvällen kommer spenderas hemma tillsammans med Oliver. Älskar lediga kvällar utan högar med plugg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0