SACO mässan

2014-11-26

Vad ska man välja på? Mitt framför ögonen finns det hundratals utbildningar och möjligheter.

Imorse åkte jag iväg tillsammans med massor av 3:or på min skola till SACO mässan i Stockholm. En dag fullt med inspiration och chanser att prata med massor av högskolor/universitet. Jag kom hem med en påse full med kataloger, nu ligger dem på min säng och bara väntar på att jag ska gå egenom dem. Men den största frågan är fortfarande vad man ska plugga till och vart? Det finns så mycket olika utbildningar och skolor. 

Kommentarer
Postat av: Meddiabetes

sv; Tackk så mycket för din bästa/värsta lista! :) håller helt med dig! Är det okej om jag lägger upp det du skrev i ett inlägg? länkar givetvis till dig,

ha de bäst!

2014-11-27 @ 18:09:46
URL: http://meddiabetes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0