Två dagars skidåkning

2014-12-14

Två bilder ifrån en underbar lördagsmorgon i skidbacken, solen hade precis gått upp bakom berget.
 
I torsdags körde jag och Oliver upp till Vemdalen, hans familj hade kört upp på onsdagen så vi fick köra upp helt själva. Så på fyra dagar har vi tillsammans kört ca 100 mil och desutom på vinterväglag, vilket jag aldrig tidigare gjort. Vi åkte sedan skidor i fredags och lördags, två riktigt roliga dagar. Dagarna spenderades i skidbacken och kvällarna i stugan. Tyvärr hade jag inte med kameran men fick med mig en del fina mobil bilder. 
 
Tänk att helgerna alltid ska vara över så snabbt, det var nyss torsdag. Men lyckligtvis får vi jullov på fredag, vilket känns otroligt skönt och behövande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0