Pepparkakshus på gång

2014-12-21

 
 
Jag och Lina har tagit över traditionen att göra ett pepparkakshus i familjen, jättemysigt. Senare står julbak med familjen på schemat vi ska göra flera sorters julgodis, älskar denna tid på året. 
 
I fredags gick vi äntligen på lov, vi hade den årliga mentorskampen på teknik och kan stolt säga att vi tog hem segern. Efter en rolig förmiddag åkte jag och Oliver hem till Moa, vi bakade cupcakes som skulle se ut som rudolf med röda mulen, dem blev jättesöta. En bra start på jullovet. Igår tog jag och Oliver tåget till Stockholm för att handla de sista julklapparna. När jag fyllde år fick jag en upplevelse av Oliver föräldrar, en middag för två på valfri restaurang. Så vi utnyttjade den på en jättemysig restaurang i centrala Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0