Julshopping

2014-12-07

 
Igår bestod stora delar av dagen av julklappshandling tillsammans med Lina i Västerås, hittade det flesta julklapparna jag var ute efter. Det är riktigt mysigt att gå runt och julhandla med syrran och höra julmusik i affärerna och allt julpynt. Eftersom att Ikea ligger i samma byggnad passade vi på att äta lunch på Ikea. 
 
Senare på kvällen träffade jag Oliver ett tag och åt middag tillsammans med han och hans familj. Jag fixade mig och spenderad sedan någon timme hos Fanny med henne och Jesper innan vi åkte ner mot stan och All in. Hade en rolig kväll och träffade massor av härliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0