Vit lycka

2014-12-17

 
 
Skrev jag inte igår att det bara var snön som saknade? Idag kom den, när jag sätt på engelska lektionen innan lunch snöade det ordentligt, lycka!
 
Egentligen skulle jag ha slutat ca 14.00 idag men min svenska lektion blev inställd vilket resluterade i att jag slutade redan innan lunch. Jag åt en snabb lunch i skolan och fick sedan skjuts hem av Oliver. Nu har jag vart ute och fotat, man måste passa på när det finns något att fota. Hade tänkt att plugga gymnasiearbete men än så länge har det inte blivit av... Som ni ser har jag gjort om min design, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Amanda Jönsson

Åh va fint! Vill också ha snööö!

2014-12-17 @ 19:45:55
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0