Pink

2015-05-10

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1,4 
Precis innanför vår tomt står ett träd med dessa fina blommor
 
Har haft en bra helg, gårdagen spenderades först i västerås. Jag, mamma, Lina och Anton var där för att hitta kläder och annat till studenten. Vi åt sedan lunch på ikea, standard nu för tiden. När vi kom hann jag plugga lite innan jag åkte hem till Oliver. Vi åt en jättegod middag tillsammans med hans familj.
 
På kvällen var hela min klass och några ifrån B klassen på brottarklubben och förfestade innan den sista studentfesten på KB. Förutom att umgås spelade vi också spökboll, dels för att öva till en kommande spökbollsturnering där vinnaren får bära den traditionella studenmössan på studenten. Jag hade en jätterolig kväll tillsammans med min underbara klass. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh vad fina bilder

2015-05-10 @ 20:42:33
URL: http://zinja.se
Postat av: Vanessa andersson

men wow vilka vackra bilder!!

2015-05-10 @ 21:00:21
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0