En del av stan

2015-05-12

Tog med kameran på en pw efter skolan, hade egentligen tänkt springa men 
vaknade upp med halsont och en täppt näsa i morse.
 
Ikväll kan jag verkligen slapna av, allt som vi har haft hängande på våra axlar i tre års tid är över. Idag skrev jag mitt sista prov på gymnasiet. Nu väntar en inte allt för jobbig biologi redovisning sen är jag HELT klar, den känslan är obeskrivlig. Nu väntar 3 veckor av lycka, jag måste stanna upp ibland och verkligen ta in allt. Vi kommer aldirg få uppleva något liknande igen, en klass och en så stark sammanhållning. Det gäller verkligen att ta vara på tiden och umgås så mycket som möjligt. 
 
Hann inte blogga igår så tänker passa på att skriva några rader om gårdagen. Igår åkte jag tillsammans med min och en annan biologiklass till Skansen i Stockholm. Vi hade i uppgift att granska ett valfritt djur och dess beteende. Förutom det hann vi också gå några varv på Skansen. Vi hade strålande sol mestadels av tiden vilket gjorde dagen helt okej. När jag kom hem hann jag med ett träningspass innan det var dags att plugga religion. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0