En lördag i skolan

2015-03-28

 
Två bilder ifrån Åre veckan 2013, här befinner jag mig på Måndag
 
Idag blev det ingen sovmorgon, klockan stod på 06.30. Jag har suttit i ett klassrum hela dagen och skrivit högskoleprovet. Ifrån kl. 9.00 till ca 16.15, med några raster och en lite längre lunch. Nu har jag precis kommit hem och är helt slut i hjärnan. Som tur är har vi nu gått på påsklov och har en vecka av ledighet framför oss. (Mitt absolut sista skollovt, känns både positivt och negativt) 
 
Min kväll kommer spenderas hemma, till största delen med att packa. Imorgon åker jag tillsammans med Oliver och min familj upp till Åre. Så denna vecka kommer ni få ta del av vackra fjäll och fina skidbilder. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0