Lördag kväll

2015-04-12

Ett collage ifrån en fotografering för ett tag sedan, de flesta bilder ifrån igår var studdiga
 
Jag hade en riktigt bra Lördagskväll igår, åt först middag hemma hos Oliver. Jag gick sedan hem till Fanny, vi fixade oss och satt sedan och pratade tills det var dags att åka ner till stan. På kök&bar var det studentfest, vi möte massor med härliga människor. När krogen stängde gick jag hem tillsamans med Oliver och Albin, somnade sedan med Oliver hemma hos honom. 
 
Idag har jag haft en riktig pluggdag, har pluggat både religion, biologi och svenska. Vi har en riktigt jobbig vecka framför oss, med flera viktigt prov och uppgifter som ska göras. Längtar redan tills den är över... Nu sitter jag i soffan tillsammans med Oliver och familjen och kollar på en film och laddar inför den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0