En grå morgon

2014-09-21

 
'
Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1,4
 
Oliver skjutsade hem mig imorse, jag och Lina fixade oss och cyklade iväg för lite fotografering. När vi vaknade låg det en grå dimma över hela gatan, den hade dock lagt sig när vi väl kom ut med kameran.  Tycker att vi fick till en del riktigt bra bilder.
 
Igår började jag dagen med en skön löprunda, jag och Oliver åkte sedan hem till hans farmor med restan av hans familj. Vi hade en mysig kväll. Vi skjutsade sedan Simon, Petra och hennes kompis ut till hummelsta och tilllbaks.  Ikväll väntar nästa kallas den här helgen, vi ska fira Wilmer (Oliver bror). 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

riktigt fina bilder :)

2014-09-21 @ 20:32:47
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0