Skola, träning & plugg

2014-10-06

 
En arkivbild ifrån min födelsedagsfrukost, älskar goda och speciella frukostar. Har suttit halva eftermiddagen och letat recept på olika måltiden (till mitt gymnasiearbete)
 
Nu är studentmössan beställd, åh vad jag ser fram emot de kommande månaderna, speciellt studenten. Nu var semestern slut och utbytt mot lektioner och plugg igen. Eftersom att vi var borta en vecka och missade en hel del, har vi desto med plugg att göra denna vecka.   Efter skolan åkte jag, Lina och Oliver till gymmet, jag åkte där ifrån med två trötta och sega ben.
 
Nu sitter jag i soffan och kollar klart på en film, imorgon väntar en tuff dag med många lektioner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0