Planer för framtiden

2014-10-15

 Diskutera olika kost relaterade yrken idag med min SYV (en bild ifrån mitt gymnasierarbete)
 
Efter sista lektion gick jag till min SYV som jag i början av veckan bokat ett möte med. Det kändes skönt att få prata lite framtidsplaner och få massor av tips. Vi pratade b,la om dietist och kostvetare, vad det gör och vart och hur man studerar. Men även lite om ingejörer och akitekter (jag går ju faktiskt teknik, vilket dock har gjort att jag blivit sjukt trött på matten och fysiken). Nu har jag fått tips på flera hemsidor jag ska kolla egenom.
 
Något jag ser fram emot när det gäller högskolestudier är att man bara läser några få kurser samtidigt. Just nu är det sjukt mycket samtidigt, flera prov att plugga till och inlämnings uppgifter att skriva. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0