Höstlov

2014-10-24

Två bilder från en tidig höstfotografering
 
Äntligen är mitt efterlängtade höstlov här, väldigt välbehövligt. Denna vecka har vart tuff med massor av matteplugg och två prov men nu äntligen är jag redo för lov. 
 
Kommer spendera kvällen tillsammans med Oliver, vi kommer ta det lugn och bara vila inför morgondagens högskoleprov. Känns mig inte alls taggad och vill egentligen inte alls skriva högskoleprovet som består av 5 prov, speciellt inte eftersom att jag vill vara pigg och glad imorgon kväll. Då ska vi fira rejält att vi fått lov, med förfest tillsammans med klassen hos Annie och Maria och sedan studentfest på kök & bar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0