En god lunch

2014-11-16

En nyttigare pasta carbonara utan grädde, en god lunch jag gjorde förra helgen.
Kommentera för recept

Jag och Oliver startade dagen med en springtur, vilket var riktigt skönt efterråt men jättejobbigt under tiden. Idag har jag annars pluggat matte och lite fågelljud (vilket jag absolut inte förstår anledningen till) vad kommer jag ha för nytta av att veta hur en gulsparv låter? Nu har Oliver åkt hem och jag kommer spendera kvällen tillsammans med min familj. 
 
Så var denna helg förbi, helgerna är höjdpunkten på veckan och går allt för snabbt. Hade en super kväll i fredags och en skön och lugn lördag. Precis som en helg ska vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0