Vårkänslor

2014-03-04

En gammal bild ifrån en vårfotografering jag och Lina hade förra våren.
Väck mig när tempraturen har blivit varmare, solen skiner, och våren är här på riktigt.
 
Blir på så bra humör när solen tittar fram,  cyklade hem med ett léende på läpparna och det kändes som att våren var påväg. Mitt glada humör försvann ganska snabbt när jag insåg att min kväll enbart skulle bestå av plugg. Så ni behöver inte vara avundsjuka på mig ikväll, har skrivit en laborationsrapport i kemin och pluggat en del matte. Känner mig fortfarande inte redo för nationella och har lite ångest över att vi kommer vara borta hela torsdag, men förhoppningsvis går det bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0