Wish you were here

2014-01-30

 
Att vi befinner oss flera hundra mil ifrån varandra, i olika tidszoner gillar jag inte alls.
 
Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna, har vart tvugen att plugga och har spenderat så mycket tid som möjligt med min pojkvän innan han imorse flög iväg till Kap Verde. 
 
Har haft en helt okej dag, säger som min lärare sa till mig "Elin du ser neutral ut" alltså inte glad men heller inte ledsen. Skoldagen bestod av engelska, matte och svenska. Eftersom att jag var klar med svenskan fick jag gå hem tidigare. Det gav mig mer tid att plugga kemi så jag hann också ta en tur till gymmet. Trottsade min förkylning för lite träning, hoppas den inte blir värre. 
 
Imorgon är det fredag, brukar vanligtvis längta till helgen redan på måndagen men är inte lika taggad för helg nu. Visst det ska bli skönt att slippa skolan men kommer inte ha Oliver vid min sida som jag alltid har på helgen.Okej ska vara positiv har planerat att fota med Fanny på lördagen och med Lina på söndag, har tid att göra saker jag inte hinner med lika mycket som annars. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0