Colorful

2014-01-12

 
Nikon D3100 + Tamron 90mm
Har brist på nya bilder så letare reda på några av min favorit macro-bilder.
 
Har haft en händelserik helg. Igår vid lunch åkte jag och Oliver till västerås, vi åt först lunch och gick sedan på bio och såg hundraåringen. Tack för en supermysig eftermiddag Oliver! Vi åkte sedan hem till Oliver och spenderade kvällen hos honom. Vi spenderade mesta delen av kvällen trötta i soffan (i alla fall jag).
 
Idag har jag vart hemma hos Oliver och jobbat med vårt företag tillsammans med honom, Moa och Albin. Vi har förberätt vår presentation till banken på onsdag, vi har gått vidare i bästa affärsplan (en tävling Sparbanken har här i Enköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0