Söndag

2014-08-03

 
Älskar att cykla iväg med min syster och göra spontana fotoutflykter, idag hade vi också Oliver med oss som gav oss mycket skratt.
 
Har haft en lugn och skön dag i solen, den här sommaren har verkligen bjudit på bra väder. Jag och Oliver vaknade vid 11, tycker egentligen inte om att sova så länge då hela förmiddagen har gått. Under dagen har jag hunnit med ett benpass på gymmet tillsammans med Lina, mysig middag med familjen och fotografering i kvällsolen. 
 
Har egentligen massor jag skulle vilja göra men tanken på att jag har uppkörning om bara några veckor gör att fokuset ligger på övningskörning och teoriplugg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0