Körkort

2014-08-21

 
En bild ifrån en underbar sommarkväll
 
I tisdags klarade jag teoriprovet och igår uppkörningen. Det känns så otroligt skönt att jag slipper plugga eller spendera flera timmar i bilen och övningsköra. Det känns också skönt att jag klarade både provet och uppkörningen första gången. Nu kan jag köra vart jag vill.
 
Skoldagarna rullar på och det går snabbt att komma tillbaks till de vanliga rutinerna. Nu står skolan och plugg på schemat istället för sol, bad och äventyr. Känns väldigt sorligt när man skriver det men på ett sätt är det skönt att komma tillbaks till vardagen. 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Grattis till körkortet!:)

2014-08-23 @ 12:40:14
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0