En bra helg

2014-08-24

Ett inspo collage ifrån Weheartit.com
 
Har haft en riktigt bra helg med massor av roliga händelser. I fredags lagade jag och Oliver middag tillsammans, det blev riktigt lyckad. Vi gick en promenad på kvällen och kollade sedan på en film.
 
Igår åkte vi till västerås för att göra lite ärenden på Erikslund. Jag fick med mig en tröja och ett mobilskal med mig hem. Vi träffade på Moa och bestämde spontant att vi skulle ses på kvällen, äta middag och gå ut på krogen. Jag hade en jätteroligt kväll/natt med mycket skratt och dans. Älskar att hitta på spontana grejer, det borde vi göra mer i livet. Efter en sen gårdagskväll har jag mest spenderat söndagen i soffan, riktigt skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0