Under löven

2013-10-13

 
Har vart ute på en fototur med min syster, det var flera veckor sedan jag höll i min kamera. Det var riktigt kul att få göra något som jag verkligen tycker om. Nu har jag fotat över 100 bilder, både till bloggen och till min fotokurs jag läser i skolan. Ska redigera några så kommer de upp här sen. 
 
Vad har jag annars gjord i helgen? Jag har faktiskt gjort en hel del, kollat när min bror spelat handboll. Vart på middag hos min faster och hennes familj, vart med Oliver! Kan lätt säga att jag haft en riktigt toppen helg, bästa på länge! 
 
Nu väntar en eftermiddag/kväll med plugg, har en del att ta igen om man säger så!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fin!

2013-10-13 @ 15:00:18
URL: http://idlio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0