Tre favoriter ifrån hösten

2013-11-08

 
 
Nikon D3100 + Tamron 90mm
 Jag har den senaste månaden lagt fotograferingen på is känns det som, vilket känns rätt så jobbig. Jag har dels inte fotat för att det är november. Vilket betyder att jag har jättemycket plugg att göra. Det är också en fruktansvärd tråkig månad, allt är grått och brunt. Jag har i alla fall hunnit fota lite höstbilder, här har ni tre favoriter.
 
När jag nyss kom hem gick jag raka vägen upp och byte om till mina myssockor och en mycket skönare tröja. Ni har nog redan förstått att jag kommer spendera min fredagskväll hemma. Är trött efter en hektiskt vecka, så det ska bli skönt med en lugn familje fredag. Hoppas ni får en riktigt bra fredagskväll.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder!

2013-11-09 @ 16:57:05
URL: http://keyi.blogg.se
Postat av: Kimmey ~ kung varje dag

Fina bilder :)

2013-11-11 @ 12:11:06
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0