Häng vid poolen

2013-06-07

 
Gårdagen bjöd på massor med sol, bad, och känslor av sommarlov. Jag och min familj spenderade hela eftermiddagen/kvällen hos ett par kompisar i västerås. Vilket var väldigt mysigt och ett skönt sätt att fira sveriges nationaldag på.  Vi grillade precis som störe delen av sverigesbefolkning och fotade massvis med bilder. 
 
På kvällen åkte vi till båten och sov där, perfekt eftersom att det har vart så soligt och varmt idag. Nu är jag hemma igen, trött och glad efter två väldigt sköna dagar. 

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

Okej vad trevligt :) Jag har jobbat hela dagen och nu tar ja det lugnt i soffan :)

2013-06-07 @ 20:21:13
URL: http://fames.se/viktoriacaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0