Snön faller ner

2013-12-08

 
Åh så var Sverige snötäckt igen, åtminstonde Enköping. Älskar när första snön faller ner, det är alltid något speciellt med det. Eftersom att jag inte hunnit blogga något i helgen ska jag försöka skriva vad jag gjort nu.
 
I fredags tog jag mig till skolan som vanligt, det började snöa när vi cyklade till skolan, lycka! Brandlarmet gick under första lektionen, alla elever på hela skolan fick springa ut när det snöade som mest. Eftersom att det inte var någon övning kom brandbilar dit med blålysen och sirener. Det var "tyvärr" ingen som hänt så det var bara att gå in igen. Kvällen spenderades hemma hos Oliver med honom och hans bror.
 
Igår tog jag och Oliver det lugnt på fm, vi träffade Fanny och cyklade till Coop för att träffa resten av gänget. Vi köpte allt till pepparkaksbakningen och cyklade sedan tillbaks till Oliver. Jag gör ett separat inlägg om pepparkakstävlingen. Gissa vilka som vann?
 
Idag har jag verkligen haft en slappsöndag, kom hem ifrån Oliver för någon timme sedan. Vi har mest suttit i soffan och jag kommer att fortsätta med det. Måste hitta ork till de här två sista veckorna i skolan. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jönsson

Härliga bilder! :)

2013-12-08 @ 18:27:22
URL: http://ammieshade.blogg.se/
Postat av: ☆Z I N J A☆

så fin du är!

2013-12-24 @ 11:08:46
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0