Då var det söndagskväll igen!

2012-11-25

Ännu en grå och mulen dag har passerat. Min rubrik kändes väldigt deppig, haha! Men kan väl inte påstå att jag är ett så stort fan av söndagskvällar. Har kollat på ett avsnitt av one tree hill, kan se om varje avsnitt hur många gånger som hälst. Ska väl stänga av datorn och ta och göra mig i ordning...
 
Min söndag har varit bra, försökte plugga lite på förmiddagen. Sen kom mormor & morfar hit på lunch och för att kolla när min bror spelade handboll. Han hade hemma match så jag var också med och kollade, det var kul han är så duktig och dem utveckals för varje gång man ser dem.
Tumblr_m85b1kc4p41qzjqrio1_1280_large
 
"I hope you live a life your proud of and if you find your not I hope you have the strength you start all over again"
Mina ord för dagen!

Kommentarer
Postat av: linn

sv: llt är toppen! :D haft en bra dag?

2012-11-25 @ 23:24:02
URL: http://fanki.blogg.se
Postat av: elin stridh

tack detsama!

2012-11-26 @ 18:12:06
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0